7 Jan 2012

PAGI AHAD YANG MENDUNG

Syukur ke hadrat Ilahi, aku diberi peluang bernafas lagi di bumi Allah ini. Mmg seronok pagi Ahad yg mendung, santai2 depan tv... masak?? Pagi2 lagi aku da siap masak, kari daging ala Pakistan..ssshhhh ~ jiran belakang rumah bg resepi. Sedap pulak sesekali tukar selera mkn kari x de santan, baek untuk kesihatan.. Ape aktiviti hari ni??? Nak keluar gi mane2, mmg x ahhh.. Dalam seminggu 6 hari keluar rumah, hari Ahad ni klu boleh, kluar gate pun aku x nak..


AKU HOMESICK RUMAH SENDIRI...  hahahhahahahha


Sebenarnye aku menulis ni sambil tgk kartun kt TV3.. Aku mmg peminat fanatik kartun!! Lebih2 lg Walt Disney. Mesti x caye kan?? hahahhahaha, itulah aku. Kate pakar motivasi, menonton kartun bole hilangkan stress?? Maybe betul.. Otak aku kosong klu tgk kartun.. Aku humban sume keluar, aku fokus.. Aku paling stress klu tgk bola sepak.. huhhhhh, wat saket kepala je.. Itu aKu, org lain x!! heehhehehehhehe

PELIK KAN JADI AKU??? 
DAH MASUK GERBANG 40AN PUN SUKE KARTUN :)

Lantaklah, janji aku bahagia. Aku rase mcm nk menulis semula mcm yg aku buat mase sekolah dulu.. (tulis cerpen je) tp takut sekerat jln pulak?? Jadi aku nk gunekan blog ni utk aku curahkan ape yg terbuku, tersemat kt otak aku ni agar ia x BEKU.. hehehhehehe

GELAK TU PENTING TAU (rahsia awet mude)

Nak stop dulu kt sini.. mlm sambung lagi.. aaaahhhhhaaakkkkkkkk :)

No comments:

Post a Comment